Özden, C., Atasoy, R., Güneyli, A.& Özdal, H. (2023). Evaluation of the Turkish and English language preservice teachers’ web-based instruction attitudes in pandemic period: Cyprus case. International Online Journal of Education and Teaching (IOJET), 10(3), 2043-2056. |
Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler |
13-ozden-id-1896-2043-2056pdf[1686052410].pdf |
2023 |
Özdal, H. & Kaşot, N. (2022). Doğa Temelli Çevre Eğitiminde İnfografiklerin Kullanımı. Kaşot, N. (Ed.), Doğa Temelli Çevre Eğitimi. Ankara: Eğiten Kitap. |
Yazılan uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler |
|
2022 |
Özdal, H., Özden, C., Güneyli, A., & Atasoy, R. (2022). Effectiveness of self-regulated Learning skills on web-based instruction attitudes in online environments. Pegem Journal of Education and Instruction, 12(1), 182”“193. https://doi.org/10.47750/pegegog.12.01.18 |
Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (SCI,SSCI,Arts and Humanities) |
documentpdf[1641215721].pdf |
2022 |
Özdal, H. & Güneyli A. (2020). Türkçe Öğretiminde Kullanılabilecek Dijital Araç ve Uygulamalar. Aslan, C. & Çalışkan, G. (Ed.), Uzaktan Eğitim Sürecinde Türkçe Eğitimi. Ankara: Pegem Akademi. |
Yazılan uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler |
2212021134948turkcepdf[1619094305].pdf |
2020 |
Yasakcı, A., & Özdal, H. (2019). An Evaluation of the Problems Encountered by Elementary School Students While Using Internet. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 14(22), 204-219. |
Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (SCI,SSCI,Arts and Humanities) |
articlepdf[1575451532].pdf |
2019 |
Ozdamli, F., & Ozdal, H. (2018). Developing an instructional design for the design of infographics and the evaluation of infographic usage in teaching based on teacher and student opinions. Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 14(4), 1197-1219. |
Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (SCI,SSCI,Arts and Humanities) |
developing-anpdf[1575451328].pdf |
2018 |
Ozdal, H., & Ozdamli, F. (2017). The Effect of Infographics in Mobile Learning: Case Study in Primary School. Journal of Universal Computer Science, 23(12), 1256-1275. |
Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (SCI,SSCI,Arts and Humanities) |
articlehpdf[1575451634].pdf |
2017 |
Ozdal, H. (2017). Overview of social media research: a content analysis study. International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education (IJTASE), 6(1), 18-28. |
Ulusal hakemli dergilerde yayınlanan makaleler |
articlehpdf[1575451674].pdf |
2017 |
Kaplan Özdal, A., Özdal, H., & Çağanağa, Ç. K. (2017). İlköğretim Kurumlarında Yöneticilere Yansıyan Disiplin Sorunları Ve Bu Sorunlara Dönük Yaklaşımları. Electronic Turkish Studies, 12(25), 455-466. |
Ulusal hakemli dergilerde yayınlanan makaleler |
articlehspdf[1575451743].pdf |
2017 |
Kaplan Özdal, A., Özdal, H., & Çağanağa, Ç. K. (2017). Sınıf Yönetimine Yönelik Yüksek Lisans Ve Doktora Tezlerinin İçerik Analizi Bakımından Değerlendirilmesi. Electronic Turkish Studies, 12(21), 315-334. |
Ulusal hakemli dergilerde yayınlanan makaleler |
achpdf[1575451828].pdf |
2017 |
Ozdamli, F., & Ozdal, H. (2015). Life-long learning competence perceptions of the teachers and abilities in using information-communication technologies. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 182, 718-725. |
Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceedings) basılan bildiriler |
article-hpdf[1575451586].pdf |
2015 |
Hürsen, Ç., Kaplan, A., & Özdal, H. (2014). Assessment of creative thinking studies in terms of content analysis. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 143, 1177-1185. |
Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceedings) basılan bildiriler |
articlechapdf[1575451795].pdf |
2014 |