Book Title: Blockchain in the Context of Management, Business, and Strategy
Chapter Title: Decentralized Autonomous Organizations and Creating Intermediary-Free Business |
Yazılan uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler |
|
2022 |
Book Title: Sustainability Studies
Chapter Title: Sustainable Entrepreneurship and Sustainability Perception in Consumers |
Yazılan uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler |
|
2022 |
Understanding Work-Life Balance, Resilience and Emotional Endurance of Single Working Mothers in the Workplace: A Qualitative Study |
Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler |
|
2021 |
The Impact of the Relationship Between Organizational Learning and Burnout on Sustainable Job Satisfaction Level: An Empirical Study on Generation Y.
|
Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceedings) basılan bildiriler |
|
2021 |
What Influences Employer Branding More?
Organizational Commitment or Organizational Culture? |
Ulusal hakemli dergilerde yayınlanan makaleler |
|
2021 |
What is Neuroentrepreneurship?
The Theroetical Framework, Critical
Evaluation, And Research Program |
Ulusal hakemli dergilerde yayınlanan makaleler |
|
2021 |
Örgütsel Performans ve İşveren Markası Arasındaki İlişkiyi Beyin Görüntüleme Yöntemiyle Ölçmeye Dair Keşfedici Bir Çalışma |
Ulusal hakemli dergilerde yayınlanan makaleler |
|
2021 |
The Relationship Between Relationship-Oriented Leadership, Organizational Emotional Memory Level and Organizational Commitment |
Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler |
|
2020 |
Employee-Centric Organizations: An Exploratory Consumer Neuroscience Research on Employer Branding |
Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceedings) basılan bildiriler |
|
2020 |
Understanding Working Mothers From The Perspective of Organizational Commitment
|
Ulusal hakemli dergilerde yayınlanan makaleler |
|
2020 |
Corporate EQ – Understanding Emotions in Management (3rd Edition) |
Yazılan uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler |
|
2020 |
Book Title: Innovation: Principles and Practises , Chapter Title: An Innovative Approach on Building a Strong Employer Brand |
Yazılan uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler |
|
2020 |
Book Title: Analyzing the Strategic Role of Neuromarketing and Consumer Neuroscience, Chapter Title: Neuromarketing Insights for Start-Up Companies |
Yazılan uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler |
|
2020 |
Book Title: Innovation Management
Chapter Title: The Importance of Innovation in the Relationship between Organizational Emotional Memory and Entrepreneurship |
Yazılan uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler |
|
2020 |
İşletmeye Giriş, “Küresel Dünyada İşletmecilik” |
Diğer yayınlar |
|
2019 |
The Relationships Between Organizational Emotional Memory, Organizational Commitment and Organizational Performance |
Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler |
|
2018 |
Relationship-Oriented Leadership, Organizational Emotional Memory, and the Relationship with Organizational Commitment. |
Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceedings) basılan bildiriler |
|
2018 |
Task-Oriented Leadership, Organizational Emotional Memory, and the Relationship with Organizational Performance |
Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceedings) basılan bildiriler |
|
2018 |