Yrd. Doç. Dr. Merve Uysal
FACULTY: Faculty of Educational Sciences
BRANCH:
E-Mail: [email protected]
Scholar ID: MrVdU-AAAAAJ
Title | Department/Program | Institute | Year |
---|---|---|---|
Doctoral Degree | Educational Administration and Supervision | European University of Lefke | 2022 |
Master's Degree | English Language Teaching | Eastern Mediterranean University | 2016 |
Bachelor's Degree | English Language Teaching | Eastern Mediterranean University | 2012 |
Title | Department/Program | Institute | Year |
---|---|---|---|
Assist. Prof. Dr. | 2022 |
Publication | Category | File | Year |
---|---|---|---|
Türkiye Büyük Millet Meclisi'nin ilk kadın milletvekillerinden Ferruha Güpgüp'ün hayatı ve siyasal faaliyetleri | Yazılan uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler | 2024 | |
Farklı statülerde dıştan nüfus alan seçili ülkeler ile Türkiye’nin dil politikaları bağlamında karşılaştırılmalı değerlendirilmesi | Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler | 2024 | |
Projection of Bosai culture in natural disasters: The Case of Turkish Republic of North Cyprus | Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler | 2024 | |
Gaziantep şehrinde yaşayan Afgan kadın sığınmacıların doğum örüntülerinin kültürlerinin sürdürülebilirliğindeki rolü | Yazılan uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler | 2023 | |
Yeni nesil eğitim örgütlerini anlamada nöroliderliğin rolü | Yazılan uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler | 2023 | |
Geleneksel eğitim ile uzaktan eğitim sürecine yönelik aday öğretmenlerin algılarının karşılaştırılması: Atatürk Öğretmen Akademisi Örneği | Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler | 2023 | |
Geçmişten günümüze Kıbrıs’taki yabancı dil eğitim politikaları bağlamında İngilizce Eğitimine ilişkin gelecek senaryoları. | Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler | 2023 | |
The common point of countries successful policies in the struggle against COVID-19: Women leaders | Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (SCI,SSCI,Arts and Humanities) | 2023 | |
Uysal, M. (2022). Pronatalist politikaların var olma kaygısındaki etkilerini Afgan sığınmacı kadınlar üzerinden düşünmek [Öz].3. Uluslararası Küresel Dünyada Kadın Kongresi (WGW2022), 01-03 Aralık, İstanbul Topkapı Üniversitesi, İstanbul/Türkiye. | Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceedings) basılan bildiriler | 2022 | |
Uysal, M., & Çağanağa, Ç. K (2022). Opinions of teachers on distance education applications in English Language Teaching policies in Northern Cyprus during the COVID-19 pandemic. Front. Psychol. 13. doi: 10.3389/fpsyg.2022.868198 | Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (SCI,SSCI,Arts and Humanities) | 2022 | |
Uysal, M. (2022). Geçmişten günümüze Kıbrıs’ taki yabancı dil eğitim politikaları bağlamında İngilizce eğitimine ilişkin gelecek senaryoları [Öz]. Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri-II Kongresi, 16-18 Kasım, Gazi Üniversitesi, Ankara/Türkiye. | Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceedings) basılan bildiriler | 2022 | |
Karagöz, A.E. ve Uysal, M. (2022). Ceren Tekin Karagöz'ün eserlerinde cinsiyet, toplumsal cinsiyet ve kimlik. 8'inci Uluslararası Toplumsal Cinsiyet Çalışmaları Konferansı, 12-14 Mayıs, Doğu Akdeniz Üniversitesi, Gazimağusa/Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti. Erişim adresi: https://gsart.emu.edu.tr/en/Documents/conference%20proceedings.pdf | Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında basılan bildiriler | 2022 | |
Uysal, M. & Öznacar B. (2022). An analysis of the current studies conducted in the world on Foreign Language Teaching Policy: A Meta-Synthesis study. International Online Journal of Education and Teaching (IOJET), 10(1). 99-116. (ERIC) | Ulusal hakemli dergilerde yayınlanan makaleler | 2022 | |
Uysal, M. & Öznacar B. (2022). Comparison of inspection instruments in centrally governed Cypriot Turkish education with some European Union countries which adopted participatory government approach. International Journal of Curriculum and Instruction, 15(1). 240”“259. | Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler | 2022 | |
Uysal, M. ve Karagöz, A. E. (2022). Sınıf öğretmeni adaylarının sanat eğitimine ilişkin metaforik algıları: Atatürk Öğretmen Akademisi örneği. Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi,6(4),1268-1284. doi: 10.47525/ulasbid.117671 | Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler | 2022 | |
Uysal, M. ve Karagöz, A. E. (2021). Aday öğretmenlerin Covid-19 pandemi sürecinde yürütülen uzaktan eğitim uygulamalarına ilişkin tutumlarının incelenmesi: Atatürk Öğretmen Akademisi örneği. Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi, 5(4), 1274-1290. doi: 10.47525/ulasbid.969087 | Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler | 2021 | |
Uysal, M., & Çağanağa, Ç. K. (2018). Teachers' opinions of human resources management functions in private schools. Educational Research and Reviews, 13(12), 487-494. | Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler | 2018 | |
Öznacar, B., Uysal, M., & Osma, M. (2015). Autonomous learning structure influence on education and the role of teacher orientation. ICQH 2015, 82. | Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceedings) basılan bildiriler | 2015 |
Görev | Kurum | Tarih |
---|---|---|
2023- | ||
2024- | ||
2024- |
Ödül | Kurum | Tarih |
---|